loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 457 1392/11/20 نظرات (0)

متن آهنگ "آوار" از علی سورنا

روی آجرای کوچیکه دیوار  قلبم
یه تابلوئه که روش نوشته
خطر ریختن
میخواد بترسم
روی آجرای کوچیکه دیوار  قلبم
یه تابلوئه که روش نوشته
از پایه کجه
ممکن همیشه سایه نده
نوشته : سر به سرش نزاری که بناش کله خره
از همون اول میدیم که در به در بود
و هنوزم در به دره
خودش به تنهایی ملات ساخته تنهایی همه چپو خراب ساخته
جلو باد میشه جام ِ میلرزه
جلو جام میشه باده میرقصه
روی آجرای کوچیکه دیوار  قلبم
نوشته ریختن یه حس سادس
جای خوبی نیست واسه تکیه دادن

آوراه
نصیب من آواره نصیب من آواره
آوراه
نصیب من آواره نصیب من آواره
آوراه
نصیب من آواره نصیب.من آواره
آوراه
نصیب من آواره نصیب من آواره

بهتر از پاکیه بی احساسه،عشق یه ف.اح.ش.ه بعد ِ ب.ک.ار.ت
تاریکی از نور بهتره وقتی،خورشید قاتل محضه ستارس


خیلی وقتا همین بوده واقعیت همینه که بدی خوبه
از فردای ِ کسی حرف نزن
تا خبر نداری از دیروزش
روی دیوارای آجر قلبم نوشته امشب.بدجوری بیخیال قبلا و بیخیال بعدا
مهم اینه هنوزم میخونم و هستم
روی آجرای دیورا قلبم نوشته از دنیا اینه سهمم
حرکت دست و لبم
چنتا کلمه واسه من شدنم
تا گم شدن تو چشمای خودم
اشکم بغضم
حسای گمم
مغرور تا روزی که وایسم.جلو ورقه شکست
با امضای خودم

آوراه
نصیب من آواره نصیب من آواره
آوراه
نصیب من آواره نصیب من آواره
آوراه
نصیب من آواره نصیب من آواره
آوراه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 571
  • بازدید سال : 3,128
  • بازدید کلی : 141,387