loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 3291 1390/11/20 نظرات (0)

[اینترو]
ما می ميخوايم دوئل کنيم
حاضری؟

[Vers 1]
اينا همونايين که جلوم گای.یده ميشن
با ترس از علی از ننه زائيده ميشن
يالا بيان دورم کنين منو بکشين
فک کنين که واسه کشتن من جايزه ميدن
تو نداری وجود فقط ميبافی هی اراجيف
وقتی نزديکه تو ميشم ازم ميشی فراری
از علی ميترسی دله ديدنشو نداری
خفه شو لا.شی تو جيگرشو نداری
من نميترسم از اونی که بستی به کمرت
من نميترسم از تو از صدمه زدنت
من اصلا امثاله شماهارو جنگتونو دوست دارم
يالا بياين بکشينم رنگه خونو دوست دارم
خيابونو دوست دارم ، دوست دارم که توش باشم
من حتی آدمای جنگتونو دوست دارم
من رد دادم پس اینکه ترس تو منه چرت محظه
ميتونم که سگ باشم تو همجا تک باشم
فرار کن از من فک کن من پليسم
تو مسيره من نمون که ترمزم بريدست
وقتی چشای من ميشه به تو خيره که تو ميرينی
بدونه هيچ حرکتی يه گوشه ای ميشينی
من 21 ساله به اين دنيا ديه دادم
گوه نکن تو اعصابم ديه ی تو هيچی نيست
بزن بريم هر جايی که عشقته مشتی
تو دشمنه منی منو ميکشی و ميميری

[کروس]
دشمنه من مجبوريم که گاهی کارو ول کنيم
زندگی کناره آدم عاديارو ول کنيم
تو دنيای منو تو یه رنگو خون شبيه
تکون بده هيکلتو ما ميخوايم دوئل کنيم

[Vers 2]
بدون فرقی نميکنه رنگه من با رنگه تو
اما پر از تفاوته جنگ من با جنگه تو
جنگ من با لحظه هاو خاطراته تلخ
درگيری با مزه هاهو مايعاته تلخ
دنيا خيلی تو تلاشه زيرمو بگيره
تا اينجاشم ک ايستادم شيرمو کشيده
من نوشتم جنگ من با گنده تر از توهه
جنگ من يه فرياد از عمقه تحصبه
چشای تو دنباله يه ماشينه يه پولداره و
چشای من دنباله يه قيصری که خون داره
منو صدام تخمای هرچی چپه کنديم
اما تو و ادعات هنوز از من ميترسين
تيکه تيکه های قلبم وره وره ريخت
من سکوتو جنگ با ترحه غم اين
من هرجايی که بخوای همراه تو ميام
ترس ندارم از هيچ ننه قحبه ای
واسا هنوز مونده من آتيشه م
بدنمو زندگی سوزونده
 منو خوب کوبونده
شايد همون غروری که پای کاره منه
دليله موجه واسه جای گاهه منه
اون که واسه تو گندست خا.يه ماله منه
دوست داره که خودشو به جايه ما بزنه
بايد کناره زندگی تو عادی هارو ول کنی
تکون بده هيکلتو ما ميخوايم دوئل کنيم

[کروس]
دشمنه من مجبوريم که گاهی کارو ول کنيم
زندگی کناره ادما دياره رو ول کنيم
تو دنيای منو تو رنگه خون شبيه
تکون بده هيکلتو ما ميخوايم دوئل کنيم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 2,650
  • بازدید کلی : 140,909