loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 2051 1390/11/20 نظرات (0)

رفیق من امشب بد مستم

یا زیاد خوردم یا کم جنبم

پل تگری زدنو رد کردم

اصن نمی دونم که با خودم چند چندم

من دچار سر دردم

تب دارم یه جورایی لش کردم

پی شکسته بندو این داستانا نباش

من بدجوری از خودم در رفتم

خیلی خوردم ولی هنوز نمردم

این الکل هنوز من نکشتن

فراموش کارم

ایرادم اینه

پیک خالی جلومو و میگم هنوز نخوردم

پریز پیک بعد و علی نسخ توه

دم ساقی گرم و سبد پرش

این که زیاد خوردم این نظر توه

هر پیک پیک یه خبر نوه

شاید ریختن اینا تورو خسته کنه

بده من بریزم از اول دست توه

بخور نوش دم هرچی مستی خوره

بزار یه قصه بگم برات مزه کنه

یه یارو بود می گفتن پهلوونه

هر روز می رفت توی قهوه خونه

دو تا بطری عرق و

دوتا استکان می خواست

می شست می خورد می رفت مست تا خونه

تا اون قهوه چی پرسید صبح تا می یای

تا اخر شبش که شل راه می یای

می یای عرق و ویسکی و ودکا می خوای

چرا از هر کدومشون دوتا می خوای

گفت ما سه تا بودیم سه تا رفیق

قول دادیم هر جایی تنها بریم

جای هم بخوریم جای هم مست کنیم

جای خالی همدیگه بره پیک روی میز

گفت باشه ولی هرچی گشتم

گفتی سه تا اینا دوتاست و من تو شکم

یارو یه نیگاه بهش کرد و بعد با لبخند

گفت این سهم اون دوتاست

من تو ترکم

مستی راستی کولیا بردن

منم کولیم واسه همین جفت اوردم

یارو خیای مرد بود جای دونفر خورد

من چی بگم که قد دنیا خوردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 2,658
  • بازدید کلی : 140,917