loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 1255 1392/11/20 نظرات (0)

متن آهنگ "نمیترسم" از علی سورنا

نمیترسم از آیندت مسیر تو رو باید رفت
میلروزنمت با هر خط
تکون بخور ###
خاکه تو منو خاکم کرد زنجیر تنت حلاکم کرد
خفقانه تو لالم کرد
ماتم کده ی تو ماتم کرد
اشک نمیاد یدونه قطرم کشتم حسم بدونه نبضم
افتادی تو به جونه قلبم
این دفعه قلبتو نشونه رفتم
همه لحظاته پرتیمو پس بده دغدغه های فکریمو پس بده
قدمای کیلومتریمو پس بده
اشکه برادرم مهدی رو پس بده
ببین دردو همه اینا
تقصیر توئه
منو وحشی دوره گردو همه اینا
تقصیر توئه
ببین دسته خشک و سردو همه اینا
تقصیر توئه
رنگ غم حس درد همه اینا
تقصیر توئه
ببین چطور سگ خور شدم همه اینا
تقصیر توئه
با هر آشو لا.شی دم خور شدم همه اینا
تقصیر توئه
چطو معتاد ا.لکل شدم همه اینا
تقصیر توئه
چطو از کم شدن پر شدم ####
اینا کار توئه
من تموم.شهرو گشتم
#### اینا کار توئه
تموم تلخیه سرگذشتم
#### اینا کار توئه
اگه الان یه چرکه غدم
#### اینا کار توئه
اگه حتی عشقم ج.نده شد رفت
#### اینا کار توئه
اگه یکی واسه آزادی داد زد
#### اینا کار توئه
مادرم وسطه لالایی خواب رفت
#### اینا کار توئه
اگه میبینی که تنم پارس
#### اینا کار توئه
ولی هنوزم جنم دارم
#### اینا کار توئه
نمیترسم حتی از تو متنفر از هم شب هم صبح
دیگه بار نکن هر جفنگو
جفتمون هاریم هم من هم تو
هم من هم تو خوب میدونیم مجنونیم مجنون میمونیم
خیلیا رو تنمون ریختن
خون توی خون میمونیم
بگو به اونکه اون بالا نشست روی تنت اونکه صاحبته
بش بگو من دیگه آماده ام
وقتش رسیده که آماده شه
بگو من از چی دم میزنم چرا حرف از زیاد و کم می زنم
هیپ هاپ بهترین قلم دنیا بنویسه
با یه مداد ضربدر و من می زنم
بگو دیگه پیرم دراومد از.جایی که پیرن دراومد

از آدما متنفرم
چون هیچکدوم پیشم نموندن

بگو من از چی دم می زنم
چرا حرف از زیاد و کم میزنم؟.بگو من از چی دم میزنم
حرف از زیاد و کم می زنم
الان گرگو میشه هوا گروگو میشه روشن شه میشن گرگا بیشتر
خیلیا اینجا با گرگا شیشن
ولی تهش میبینی که قربانی شن
شاید موند شاید رفت شاید به تلخی عادت کرد
من روی خاکت زندم
نمیترسم از آیندت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 3,039
  • بازدید کلی : 141,298