loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 976 1394/12/27 نظرات (0)

متن آهنگ "ترک" از علی سورنا

من و تو هردو توو اسارتیم
من اسیر یه سر تو اسیر یه دست
من و تو هردو بدون تصمیم
من و تو هردو حاضر تقدیر
دل به من نبند من یه روزی تو باغم
یه روز زیر شونه م یه روزی آزادم
تقدیرم این بود نگاهم کنی
هی بلند شم و تو کوتاهم کنی
کندی نکن کار تو بُریدنه
نترس کار من دوباره روییدنه
اگه نبُری و دم از جنگ بزنی
شاید یه گوشه توو انبار زنگ بزنی
این منم یه آه زندونی سر
یه روز سیاه یه روز سفید یه روز مرگ
صدای دستای آهنیت رسید به گوشم
وقتی اومدم بیرون از زیر تل سر
آزادی چه بی تضمینی
توو این سلولای تو در توی بیماریات
زندونیا ، زندونبان زندونیای زندونبان زندونیام
آخ آزادی بی تضمینی
توو این سلولای تو در توی بیماریات
زندونیا ، زندونبان زندونیای زندونبان زندونیام
♫♫♫
زیر تل کنار باقی موها توو آرامش الکی چروکیدم
دستام سپر سرم شد بود اما زیر این سنگر دروغی پوسیدم
من یه تار مو پُر از ترک مرفین تل
تن به حقیقت فردا قیچی دادم
تویی همون قیچی خسته از بُریدن
پُر از فریاد نمیخوام قیچی باشم
من و تو هردو توو اسارتیم
من و تو هر دو زخمی عادتیم
شاید با بُریدنات بیمه شم
توی آینه ی تکرارت دیده شم
اما  واسه من یه راه دیگه هست
شاید سکوت شاید ریزشم
این سکوت آغاز آزادیه
باید بتونم بیخیال این ریشه شم
یا که توی دست باد مسموم نیوفتم
آخ که رهایی حیقیتی نیست
من و تو طبیعتمون مخالف هم ِ
قرارمون اونجا که طبیعتی نیست
آزادی چه بی تضمینی
توو این سلولای تو در توی بیماریات
زندونیا ، زندونبان زندونیای زندونبان زندونیام
آخ آزادی بی تضمینی
توو این سلولای تو در توی بیماریات
زندونیا ، زندونبان زندونیای زندونبان زندونیام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 2,690
  • بازدید کلی : 140,949