loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 451 1394/12/27 نظرات (0)

متن آهنگ "آتش" از علی سورنا

زور توپ زیاده قبول
حالا که پوست کف دستمو میسابونین
هنوزم میزنم زور میبینی جور دیگه م
از یه جنون دیگه م
من دستام بوی پارگی فشار میده رو تن زنجیر
داستان زندگی منو تحلیل
علت قطع رابطم با خط
علت قطع مسیر غلط زندگی از قبل تغییر
لانتوریا بو بکشید جا پای کفشمو رو سنگ فرش
سو بکشین چون لخت و بی پرده م
قرمزم به رنگ خون
شاخای گاومیش قانون بالام میده جون
حالا میتکوند خاک رو تنم
من زیرش وحشی ترم
میده زمین سرد و دور گردتونو با سوز چاک بودنم
تنم ، تنتو جمع میکنه
سردی صورتتو کم میکنه
دنبال من توو اقیانوسا نگرد
اقیانوس تو از تنم کم میکنه
من همون گوشه شرور زیر حصار کج چشاتم
جوری میزنم اونی که بخواد بگیره جلوتو شر میکنه
مث بنیزینه رو تنم
صورت تو مُخ منو نقش میکنه
لانتوریا جووییدنتون واسه من خوردن کاه توو آتیشه
نقشم مرفین تنتونو ترک میکنه
آه
مث آرامش دکوری من
زیر زور سیمانای بِتنی شهر
مث سگ توی سینه ی کُلی من
مث چراهای تو چطوری من
مث دونه دونه گوگرد تنتون پُر واسه جنگ به پُری من
مث شعله های من با نفس تنگ
مث چراهای تو چطوری من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 2,664
  • بازدید کلی : 140,923