loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 1886 1390/11/20 نظرات (0)

نپرس ازم چرا قول دادم مشتی
چرا علی بعد قرصا نخندید
چرا با یه کام کل دنیا می چرخید
یه بار به کام ما دنیا نچرخید
نپرس چی شد کی مرد کی کشت کی باخت کی برد کی تخم.ی شد
اون که لا.شخور بود همیشه سیر می خوابید
جنازه ی بقیه رو می برد می خورد
نپرس منو مدادم گله هاتو می دونیم
حرفای مونده تو دل پاکو می خونیم
چرا عوض شد جای کروات و گیوتین
چرا عوض شد جای ژنرال و پیزوری
کی خشت رو خشت میزاره کی خاج میشه
کی میگیره تو خیابونا کی باج میده
اون که تا دیروز نمی تونست راه بره الان
مث آقاها جلو تو ویراژ می ده
نپرس چرا قانونا دیکته شدن
چرا خون یه سری بی گناه ریخته شدن؟
خبر مرگ جوونای کشورو
روزنامه نوشت با تیتر بلند
چرا جای زخم ما خشک نمی شد
گردن ما مث اونا درشت نمی شد
یه طرف دیگه یه نفر از گشنگی مرد
یه طرف دیگه یه نفرم کشته می شد
یه طرف دیگه خورجین و غم بود کلنگ
یه جا دیگه مورفین و رگ بود و سرنگ
نپرس تا غمامو خوابش کنم
بذار غم مرگ سیدو چالش کنم
بذار خلوت کنم با خود خر نفهمم
تا کثافط کاریامو پاکش کنم
من سوژه ی خوبی شدم برا فیلم دیدنات
صدا منو می شنوی بعد جیرجیرکا
بسه دیگه نمک رو زخمم نپاش
سیخ شدی تو چشم من هیچی ندار
اون که می گفتن ناموس بوش می پیچه
نوک چاقوش چهل دفه گوشتی میشه
الان کجایی ببینی موش میگیره
توی توالتاس آخرم توش میمیره
الان مرد جنگ تو خونه رو بالشه
زور خونه نهایتا توالته
از قهوه خونه ها بوی شیشه می اد
از مسجدا بو هنرپیشه می اد
منم خلاف شدم یه جوری تقاص دادم
یه خلافی که نمی تونم غلاف باشم
هنوز واسه همه مست.یام شرا.ب دارم
چند وقتی هس خواب شبو طلاق دادم
هر وقت که از این دم میگیرم
احساس می کنم بوی گند میگیرم
یه گوشه می شینم فاز غم میگیرم
نیگا به ثانیه ها که ساعت چند می میرم
من همه این خیابونا رو شربازیشو کردم
بسیج تا شهرداری شهرداری تا بهمن
حتی کوچه ها رو بخوای الواتیشو رفتم
علی بعد کلی داد و شر بازی شد هفت خط
اما یه سری هستن خیلی سر راستن
هرچی ما می کاشتیم اونا برداشتن
یارو امروز منو تورو به گوه کشید
کلی کلاه برداری کرد فرداش رفت
پلیس یالا برو اونا رو بگیر
 پلیس برو دزد پولا رو بگیر
پلیس منو بی خیال شو مشتی
 باعث ریخته شدن خونا رو بگیر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 3,134
  • بازدید کلی : 141,393