loading...
طرفداران علی سورنا
Admin بازدید : 1343 1390/11/20 نظرات (0)

[Vers 1]
بذار بخونم از همه حوادث تلخ
بذار بخونم از همه شرایط سخت
بذار بخونم بذار همه بدونن
دلیل هیپ هاپ منو دلیل علاقه به رپ
بذار بگم از اونا که فاز هدو می دنو
از اونا که رو بیتای رپ ولو می شنو
از اون شخصیتا که ترورینو
بذار بفهمونم معنی دل و جیگرو
بذار بگم از مسیرایی که ساده نیست
بذار ببرمت یه جایی که وا بدی
ببینم می تونی خودتو تو ما جا بدی
می خوام رو قلبم بنویسم جای تیر
می خوام کلمه هام بکنه تو رو له
می خوام نصف کاره نمونه این پروژه
می خوام دست خالی وایسمو داد بزنم
کدوم ننه قح.به می خواد منو بکشه
می خوام تموم ثانیه های شبمو رپ کنم
واسه مشت تو لبمو تر کنم
تو صورت کثیف تو قلمو پرت کنم
بگو یکی یکی بیان شرمو کم کنن
نمی تونم باشم اون که متعادله
ممکنه تا اخر تو دل علی غصه ها بره
تو تو یه خط زنده ای و من هفت خطم
دنیامون متفاوته

[کروس]
هفت خط از چشای تو می خونه
حرفاتو قبل اینکه نگاه کنی می دونه
هفت خط درد روزگارو می دونه
زندگی گرگا و زوزه ها رو می دونه
هفت خط تو خیابونا می لوله
عوضی ای مث تو رو سر جاش می شونه
هفت خط یه روانی دیوونه
یه فراری بی خونه که شبا می ره می خونه

[Vers 2]
من می خونم حتی اگه میکروفن بو خون بده
شهامت به شعر تلخم معنای جنون میده
باید هرچی بدخواست زیر صدا جون بده
صدای من تموم دنیا رو تکون بده
دنیا رو تکون بده منفجر کنه
حس قدرت من دشمنامو مضطرب کنه
گره منو هیپ هاپو محکمش کنه
فریاد من آدما رو منقلب کنه
باید خورشید همیشه نور به چشام بده
کفشم با کلی غرور خون به پاهام بده
خدا به من و رگم اختیار تام بده
سیگار تو دستم همیشه به لبم کام بده
د یالا کام بده لا.شی یالا کام بده
منو لای دوده خودت تو آسمون جام بده
منو بپذیر تو درد و دلت رام بده
بزار ببوسمت بازم حس به صدام بده
هفت خط از چشای تو می خونم
حرفاتو قبل اینکه نگاه کنی می دونم
هفت خط درد روزگارو می دونم
زندگی گرگا و زوزه ها رو می دونم
دنیا میگه تا اونجا که می تونی بجنگ
تا اونجا که حرفتو می فهمونی بجنگ
من هفت خط شدم توش اینجوری بگم
سه تا دست چپ سه تا پیشونی یه لب

[کروس]
هفت خط از چشای تو می خونه
حرفاتو قبل اینکه نگاه کنی می دونه
هفت خط درد روزگارو می دونه
زندگی گرگا و زوزه ها رو می دونه
هفت خط تو خیابونا می لوله
عوضی ای مث تو رو سر جاش می شونه
هفت خط یه روانی دیوونه
یه فراری بی خونه که شبا می ره می خونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ علی سورنا | آلبوم علی سورنا | اخبار علی سورنا | متن آهنگ علی سورنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 558
  • بازدید سال : 3,115
  • بازدید کلی : 141,374